5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری
به عنوان مدیرعامل ، روزهای شما از قبل ماههای قبل برنامه ریزی شده است. از این گذشته ، برنامه ریزی های زیادی را برای شما انجام می دهد تا با کارمندان استراتژی کنید ، با کارمندان بالقوه مصاحبه کنید و با مشتری ملاقات کنید. این همه سفر و مسئولیت های روزانه مدیرعامل - مانند ساخت شرکت ، نظارت بر مدیران میانی ، - و تصمیم گیری های اساسی را که باعث پیشرفت شرکت می شود ، در نظر نمی گیرد.

با داشتن بسیاری از وظایف در دست ، چگونه می توان انتظار داشت که یک مدیر عامل در صدر آخرین استراتژی های مدیریتی و تجاری قرار بگیرد؟ چگونه می توانند در صدر جدیدترین فناوری قرار بگیرند که بر صنعت آنها تأثیر بگذارد؟ آیا آنها زمان یادگیری مهارت های ارتباطی جدید را دارند؟ این لیست میتواند ادامه داشته باشد.

خوشبختانه ، وب سایتهای زیادی وجود دارند که مدیر عامل اگر بخواهد مهارت ها یا دانش خود را بهبود بخشد یا تقویت کند می تواند از آنها استفاده کند. برای اینکه زندگی سخت و طاقت فرسا را ​​کمی ساده تر کنید ، در اینجا پنج سایت برتر وجود دارد که هر مدیر عامل باید در صورت تمایل به یادگیری خود ، بررسی کند.

مجله رئیس اجرایی
برای بیش از 30 سال گذشته ، مجله مدیر اجرایی ثابت کرده است که انتشار پیشرو برای مدیران عامل است. نسخه آنلاین مجله رئیس اجرایی دارای جدیدترین اخبار ، مشاوره های عملی و تحقیقاتی است که مدیران می توانند برای پیاده سازی سازمان های خود به سمت موفقیت بکار گیرند. این سایت همچنین شامل بینش مدیرعامل است که همه چیز را از تولید گرفته تا مدیریت تیم تا بازاریابی و فروش پوشش می دهد. همچنین لیست های آموزنده ای وجود دارد (مانند بهترین و بدترین حالت برای تجارت) ، وبینارها ، خبرنامه ها و شبکه هایی برای صنعت خاص شما برای کمک به مدیران عامل در رشد فردی و رهبران مؤثر.





:: برچسب‌ها: 5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: